Categories
Despre parfumuri

Arome moderne

Din 1945, ca urmare a progreselor mari in tehnologia crearii parfumurilor precum si dezvoltarea naturala a stilurilor si gusturilor au aparut noi categorii pentru a descrie arome moderne:

  1. Bright floral: combina categoriile traditionale Single floral si Floral Bouquet. Exemplu: Estée Lauder’s Beautiful.
  2. Verde: este o interpretare mai usoara si mai moderna a categoriei Chypre si contine iarba verde, frunze verzi zdrobite si castravete. Exemple: Estée Lauder’s Aliage; Sisley’s Eau de Campagne.
  3. Acvatic, oceanic sau ozonic: reprezinta cel mai nou stil in istoria parfumurilor, aparut in 1991, contne in general un parfum sintetic. calone, aparut in 1966 si este folosit pentru a accentua parfumurile florale, orientale si lemnoase.Exemplu: Christian Dior Dune.
  4. Citrice: este o familie veche de parfumuri care până de curând a constat în principal in împrospătarea apelor de colonie. Dezvoltarea de noi compusi aromatici a permis crearea de parfumuri citrice. Exemplu: Brut.
  5. Fruity: ofera arome de fructe, altele decât citrice, cum ar fi piersica, cassis (coacăz negru), mango, fructul pasiunii. Exemplu: Botrytis Ginestet.
  6. Gurmand: Acesta categorie contine adesea note, cum ar fi vanilie, boabe de tonka si cumarina, precum si componente sintetice concepute sa semene cu arome alimentare. Exemplu: dulce înger a lui Thierry Mugler.

One reply on “Arome moderne”

Eu am avut mare dilema intre Angel ou Demon Le Secret si cel Elixir. Dupa ce le-am teastt de nenumarate ori, am ajus la concluzia ca Elixir miroase mai bine pe moment (extraordinar chiar), dar se pierd pe parcurs exact notele care imi plac cel mai mult. Le Secret, miroase cam in stilul Elixir, dar pe termen lung raman notele acelea. Eu in final am optat pentru Le Secret si il folosesc cu placere de mai bine de un an, inca nu m-am plictisit de el. Cred ca intre cele doua am facut alegerea cea mai buna, desi initial mi-l doream mai mult pe cel mov.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Imagine cod de securitate

*